Contact
FTE Thema's

Hoe kan ik mijn klanttevredenheid verbeteren?

Weet je welke prestatie de klant van jou verwacht? Is het bekend welke klachten de klant heeft over jouw dienstverlening? Verlies je klanten aan de concurrent? Wil je intern de klanten tevredenstellen maar heb je geen idee hoe? 

FTE Groep gelooft dat de wens van de klant vertaald moet zijn in de eigen organisatie, zodat direct zichtbaar is wanneer er niet aan de wens van de klant wordt voldaan. Daarnaast moeten signalen van de klant leiden tot verbeteringen in het proces. Door dit aan te pakken wordt het voor jou als organisatie eenvoudiger om de klant beter te begrijpen en hier op de juiste manier naar te handelen.

FTE helpt met het vertalen van de klantwens naar de doelstellingen van de organisatie, zodat medewerkers weten wat ze moeten doen om de klant tevreden te stellen. Ook het inrichten van een verbetercyclus op de klantsignalen is een belangrijk element die FTE bij meerdere organisaties al succesvol heeft uitgevoerd.